Sidor

5 aug. 2012

Killkort ( Kenny K)

Hejsan,

Äntligen så har det blivit nåt gjort vid scrapbordet, har ju varit lite dåligt med det pga att ryggen bråkat, men men nu så börjar det värsta ge med sig :)

Har gjort ett kort till en kille som fyllde 18 år, det blev ett kort med Kenny K, Victory Kid.
Som jag sagt förut så tycker jag att det är så svårt med man/kill kort, men men det blev väl ganska så bra ändå, mottagaren blev nöjd ialf och det är ju huvudsaken =).





HA EN HÄRLIG DAG OCH TA HAND OM ER!

 KRAMAR MAJSAN

22 kommentarer:

  1. Det är ju kanonsnyggt och kugghjul oxå ; )

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort. Du har lyckats jättebra med ditt killkort. Snyggt färglagt och jag gillar kugghjulen! Jättesnyggt!

    Ha en fin söndag!

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  3. Vilket coolt kort du har gjort :) Det är ju så himla svårt att göra kort till killar och få en lite tuffare stil på korten, men du har ju verkligen lyckats :) Kanonfint verkligen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tycker det blev toppen bra killkort. Kugghjulen perfekta och Kenny K stämpeln passar verkligen utmärkt till kortet! Härliga färgval!

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  5. Kanon häftigt kort snyggt färglagt och vimplarna med olika minitext på bara så kanon och Kenny K passande till allt.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  6. Tjenixen

    blev ju ett jättebra kort! jag gillar färgerna och så fick jag en bra idé om hur man använder bruna blommor ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Majsan! Skönt att du är lite bättre i ryggen!! Ditt killkort blev ju helt otroligt snyggt!!! Du är så otroligt duktig på att göra kort! Tack för din underbara inspiration, man blir verkligen sugen på att göra kort när man ser dina, underbara Majsan!! Bamsekramar Sandra

    SvaraRadera
  8. Ett kort som jag verkligen gillar! Supersnyggt i brunt och med massor av fina detaljer!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  9. Va skönt om din rygg börjar bli bättre.

    Visst är det svårt att göra kort till killar,
    men du har lyckats jättebra.
    Kram & ha en bra dag!

    SvaraRadera
  10. WOW, sååå snyggt!!! Underbara detaljer och perfekt för en kille :)
    Motivet är supersnyggt målat!!!
    Tråkigt att höra om din rygg, hoppas det inte dröjer allt för länge innan du är helt återställd.
    Kramis

    SvaraRadera
  11. Snyggt, coolt och busigt.
    jag gillar färgerna, bandet
    och vimplarna extra mycket.
    Sen färglägger du så fint.
    Hoppas ryggen fixar till sig helt.
    Ha en skön söndag.
    Kram

    SvaraRadera
  12. WOW! Vilket snyggt kort! Tokgillar det! Riktigt snyggt sammansatt och genomtänkt och jag gillar flaggspelet jättemycket! Hur har du fixat till det? Kugghjulen är riktigt snygga också! Du har fått till ett riktigt snyggt manligt kort i härlig färgkombo tycker jag :)
    Ha det gott!
    Kramis

    SvaraRadera
  13. Vad skönt att din rygg börjar må bättre, så skönt för dig!!! och bra för oss så att du kan pyssla och lägga upp här =)

    Du är duktig på att göra killkort tycker jag. Du får till dom jättebra!
    Härlig stämplen och jag älskar den dien du gjort vimplarna av = habegär,hihi.

    Ha en härlig söndag!!
    kram

    SvaraRadera
  14. Hej Majsan :)
    Supersnyggt kort! Välarbetat med massa snygga detaljer :)
    Hoppas du mår bättre och att du har en skön sommar :)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  15. Grymt lääckert! Jag diggar såå dina kill-kort (enligt mig blir de lika snygga som dina tjej-kort)
    Skönt att höra att ryggen är på bättringsvägen
    Kraaaam C

    SvaraRadera
  16. Längesen jag kikade in här hos dig...Snygga och fantastiskt detaljrika kort som vanligt =)
    Skönt att det känns bättre med ryggen!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  17. Så himla roligt och härligt kort till en kille, superhärligt!

    KRAMELIKRAM SUSY

    SvaraRadera
  18. Hej
    Nu har jag en ny dator som ej krånglar och gör mitt bloggande lite enklare.... Så många fina kort du skapat sedan jag sist besökte dig.
    Du är en mästare att få till killkort!!! Hoppas att din sommar har varit bra och att skaparlusten kommer åter nu när hösten närmar sig och tiden för skapandet blir bättre :) Jag har haft en semestervecka och njöt till fullo då solen och värmen kom tillbaka...
    Önskar dig en fortsatt skön söndagkväll och vecka som kommer. Ha det bäst!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  19. Bara älskar kugghjulen!! Och såklart allt annat med på kortet:-)

    Mvh Tina

    SvaraRadera
  20. Vilket tufft och superläckert kort du skapat! Fina färger och en cool stämpel.

    SvaraRadera
  21. Svårt ja...men herregud, du har ju verkligen lyckats!!! Ursnyggt!
    Tokgillar färgerna, kugghjulen...allt!!!

    Kramar Linda

    SvaraRadera
  22. Viklet kanonfint killkort. Snyggt med alla detaljer.

    SvaraRadera