Sidor

5 juli 2013

Stafflikort med Spelbinders!!

Hej på er!!

Ja som ni märker så blir det inte så mycket bloggande nu under sommaren, man ska ju hinna med så mycket annat :) . Men har gjort några kort med en Spelbinders som  jag är mycket förtjust i, som ni märker.

Åhh man kan ju göra så många olika varianter med denna Spelbinders  :).
Men det blir ju ett himla vevande och vevande, så nu har även mina tummar sagt ifrån  :( . Men eftersom jag är såå dies galen såå bestämde jag mig för att köpa mig en elektrisk maskin. Så det blev en  eBosser.
 Inte så billig kanske, men vad gör man inte för att kunna använda sina dies ;).
Hoppas nu att den är bra och fungerar bra, någon som har en sådan och kan ge tips??

                     Detta kortet fick  goa  Maritha, hon gillar ju ugglor :), så detta passade ju så bra.
                             Fjärilsdiesen är ju såå fin, den har jag köpt hos Moapyssel
                                          Detta kortet fick goa Iffa, hon gillar ju lila :)




Ja ni ser vad många olika varianter man kan göra med denna Spelbinders, Nestabilities, Majestic Elements, Radiant Rectangles.

           ÖNSKAR ER EN HÄRLIG SOMMAR OCH TA VÄL HAND OM ER!!

                                            KRAMAR MAJSAN

15 kommentarer:

  1. Åh, vad det var längesen jag hade tid för en bloggrunda... Jag ser att du har uppdaterat med en massa fantastiska kort, jag kommer snart tillbaka för mer inspiration det ser jag det!
    Kram och en härlig dag önskar jag dig!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Åh ja, vilken användbar dies!! Supersnygg! Användbar både på höjden och bredden! Superduper snygga kort allihop!! Vad roligt att se dig använda fjärilsbården, visste den skulle passa dig!!

    Stackars tummar! Bra att du köpte en ebosser. Tyvärr har jag ingen erfarenhet av dem, men man brukar ju lära sig sina roliga maskiner snabbt, så det gör du säkert med den med! kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Goa Majsan så fina dina kort är, ska göra lite när det finns tid till det, men idag kommer barnbarnet och nästa vecka åker vi till Oslo med honom. Ha det gott vännen <3. Kramiz Titti

    SvaraRadera
  4. Åh så himla fina kort du har gjort! Du lyckas verkligen få till alla detaljer så himla fint!:) Favoriten blev kort nummer tre, så otroligt snygga färger och detaljer!
    Trevlig helg, kram!

    SvaraRadera
  5. Hej Majsan!!

    Vilka otroligt fina kort den fina Spellisen måste jag bara köpa för den passar ju till dom flesta korten ser jag. Du är så otroligt duktig på att få till den rätta känslan i dina kort och jag hittar massor med inspiration på din fina blogg. Hoppas du kurerar tummen nu då med din nya maskin ;)

    Ha en trevlig sommar, kramisar från Sandra!

    SvaraRadera
  6. Gisses så många fina kort du har gjort,
    och jag gillar verkligen alla.
    Hoppas att du blir nöjd med din nya stansmaskin.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Helt underbara kort, diesen är verkligen vackra, men fram för allt så har du skapat så fint med dem!! Jag tycker verkligen om allihop. Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Men ååå, vilka helt ljuvliga kort du gjort! Gillar alltid alla vackra detaljer du får till.
    Tråkigt att höra att dina händer inte klarar av vevandet, men så bra att du hittade en lösning.
    Kram till dig //Elisabet

    SvaraRadera
  9. Vilka vackra kort!
    Underbara motiv och fullt av fina detaljer,
    en väldigt snygg och användbar dies.
    Ja detta vevande är ett gissel,
    hoppas du blir nöjd med din maskin.
    Ha en skön söndag :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Gokväll!
    Wow så många kort du gjort med din ursnygga spellis =) Mitt kort som står så fint här hemma jämte mig på mitt pysselbord är en ära att äga......dina kort har en sån speciell Majsanlook och jag älskar alla dina utstansade saker på! Inte bra med dina händer men vad kul att du kunnat köpa en elektrisk.......tror inte jag hört att det finns sådana men låter ju helt klart intressant och så bra för svaga händer.
    De andra korten du visar idag är oxå helt underbara, den med bilen gillade jag verkligen jättemycket = så elegant det kortet var!! Det sista kortet = helt ljuvligt......och det med ugglorna = så fint!
    Många som blir jätteglada över att äga ett kort gjort utav dig =)
    Hoppas du haft en härlig helg i vårt soliga land!
    kramar från mig

    SvaraRadera
  11. Du ligger verkligen inte på latsidan. Vilka underbara kort du visar oss. Ja vad vore livet utan dies. Ha det fortsatt bra i sommarvärmen. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  12. Du har gjort helt underbara kort!!!! Jag skulle bara säga att jag har en ebosser klarade inte av vevandet då min hand är dålig,jag är supernöjd med den,man får klura lite hur man lägger plattorna men lägger man fel så kommer det ut igen =) //Maria

    SvaraRadera
  13. Hejsan! =)
    Oj, så mkt fina kort du gjort! Otroligt, va duktig du är!
    Ha det gött i värmen!
    Kramizar Eva <3

    SvaraRadera
  14. Halloj Majsan
    tänkte bara fråga om du är nöjd med ebossern? (ifall du fått den o provat förstås) jag funderar på att köpa en big shot... eller ska man satsa på ebossern istället?

    KRam Lotta

    SvaraRadera